Augmented reality.

Mängi füüsikaseadustega viies oma publik liitreaalsuse maailma. Pakume taskukohaseid uusima tehnoloogiaga AR-lahendusi alates interaktiivsetest kleebistest ja mobiilimängudest kuni virtuaalsete keskkondade loomiseni välja. Saame pakkuda nii valmis AR-rakendust kui ka Teie enda kaubamärgi spetsiaalse kujundusega rakendust.

Näide Rosteni pagariäri põhjal.

Ainulaadne ja esimene selline AR-kampaania viidi läbi Helsingi bussides. Kleebised istmete seljatoel töötasid portaalina AR-maailma.

Kampaaniaga kaasnes haarav mäng koos reaalajas nähtava tulemustabeliga ning loomullikult ka auhind võitjale.

Kogu kahe nädalase kampaania vältel laeti AR-rakendus alla 9450 korda, avati 22 600 korda ning mängiti ligi 82 000 individuaalsel korral.

Oled valmis laineid lööma?

Küsige nõu meie müügiesindajatelt seoses erinevate AR ja VR-lahendustega. Liitreaalsuse kombineerimine välireklaamiga avaldab muljet ning jääb Teie sihtgrupile pikaks meelde. See on hindamatu.

Meie kliendid räägivad.

"Meie rakendust oli kahe nädala jooksul alla laetud 9450 korda. Kampaania polud mitte ainult kergesti märgatav, vaid ka teistest erinev."

Veera Meltovaara
Turundusjuht, Leipomo Rosten Oy

"Reklaami tõhusust ja levi on üldiselt raske jälgida, seega oli tagasiside meeldiv kuulda. Kui keegi ütleb, et nad on näinud sinu reklaami kõikjal linnas, on see muusika meie kõrvadele.”

Maiju Koivunen-Vinkvist
Turundusjuht, Bonava Oy

“Seljatoe kleebiste abil ei pea te hakkama kampaania tulemusi ise arvama ega välja mõtlema, sest jälgitav on nii maandumislehe külastajate arv kui ka botiga kogutud vastused.”

Vuokkoset turundus, Delipap Oy

Augmented reality.

Mängi füüsikaseadustega viies oma publik liitreaalsuse maailma. Pakume taskukohaseid uusima tehnoloogiaga AR-lahendusi alates interaktiivsetest kleebistest ja mobiilimängudest kuni virtuaalsete keskkondade loomiseni välja. Saame pakkuda nii valmis AR-rakendust kui ka Teie enda kaubamärgi spetsiaalse kujundusega rakendust.

Näide Rosteni pagariäri põhjal.

Ainulaadne ja esimene selline AR-kampaania viidi läbi Helsingi bussides. Kleebised istmete seljatoel töötasid portaalina AR-maailma.

Kampaaniaga kaasnes haarav mäng koos reaalajas nähtava tulemustabeliga ning loomullikult ka auhind võitjale.

Kogu kahe nädalase kampaania vältel laeti AR-rakendus alla 9450 korda, avati 22 600 korda ning mängiti ligi 82 000 individuaalsel korral.

Oled valmis laineid lööma?

Küsige nõu meie müügiesindajatelt seoses erinevate AR ja VR-lahendustega. Liitreaalsuse kombineerimine välireklaamiga avaldab muljet ning jääb Teie sihtgrupile pikaks meelde. See on hindamatu.

Meie kliendid räägivad.

“Meie rakendust oli kahe nädala jooksul alla laetud 9450 korda. Kampaania polnud mitte ainult kergesti märgatav, vaid ka teistest erinev.”

Veera Meltovaara
Turundusjuht, Leipomo Rosten Oy

"Reklaami tõhusust ja levi on üldiselt raske jälgida, seega oli tagasiside meeldiv kuulda. Kui keegi ütleb, et nad on näinud sinu reklaami kõikjal linnas, on see muusika meie kõrvadele.”

Maiju Koivunen-Vinkvist
Turundusjuht, Bonava Oy

“Seljatoe kleebiste abil ei pea te hakkama kampaania tulemusi ise arvama ega välja mõtlema, sest jälgitav on nii maandumislehe külastajate arv kui ka botiga kogutud vastused.”

Vuokkoset turundus, Delipap Oy